بلاگی برای فایل ها

معرفی و فروش فایلهای آموزشی

بلاگی برای فایل ها

معرفی و فروش فایلهای آموزشی

بلاگی برای فایل ها
کلمات کلیدی

دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی

دانلود جزوه درس آشنایی با معماری اسلامی

دانلود تحقیق معماری اسلامی ۲

دانلود جزوه مباحث اساسی در روانشناسی

دانلود کامل ترین جزوه مباحث اساسی در روانشناسی با فرمت pdf

دانلود پاورپوینت ارائه درس داده کاوی

دانلود پاورپوینت

درس تربیت بدنی ۱ دانشگاه علمی کاربردی

دانلود کامل ترین جزوه

ولادت عبدالعظیم حسنی پایه هدیه ششم ابتدایی

دانلود پاورپوینت ولادت عبدالعظیم حسنی

موسسات خدمات بازرگانی

دانلود جزوه کامل حسابداری موسسات خدمات بازرگانی

جزوه حسابداری موسسات خدمات بازرگانی

رشته مهندسی صنایع

دانلود جزوه درس برنامه ریزی تولید Production Planning

دانلود جزوه درس برنامه ریزی تولید

کاربرد نرم افزارهای تخصصی در ورزش

دانلود جزوه کاربرد نرم افزارهای تخصصی در ورزش با فرمت PDF

دانلود جزوه کاربرد نرم افزارهای تخصصی

معماری اسلامی ایرانی

درس معماری اسلامی ایرانی

جزوه درس معماری اسلامی ایرانی

دانلود فایل pdf معماری جمهوری اسلامی سوریه در دمشق و حلب

دانلود فایل pdf معماری جمهوری اسلامی

جمهوری اسلامی سوریه در دمشق و حلب

پژوهش روی انسان

اخلاق در پژوهش روی انسان

pdf اخلاق در پژوهش روی انسان

۷۹ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

دانلود پاورپوینت مدیریت استرس با فرمت ppt در ۴۸ اسلاید قابل ویرایش

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت مدیریت استرس با فرمت ppt در ۴۸ اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

  • نیما موسوی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

دانلود فایل روش تدریس تعلیمات دینی دوره ابتدایی پایه چهارم درس ۱۲

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت روش تدریس تعلیمات دینی دوره ابتدایی پایه : چهارم درس: روزی برای تمام بچه ها(درس ۱۲) می باشد که با فرمت ppt در ۱۵ اسلاید بسیار مفید و ارزنده تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

  • نیما موسوی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

دانلود تحقیق درس تعلیمات دینی با موضوع اهل بیت پیامبر (ص) حضرت معصومه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود تحقیق درس تعلیمات دینی با موضوع اهل بیت پیامبر (ص) حضرت معصومه می باشد که با فرمت pdf در ۲۰ صفحه  بسیار مفید و ارزنده تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

  • نیما موسوی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

دانلود پاورپوینت درس تعلیمات دینی با عنوان آغاز امامت حضرت ولی عصر

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت درس تعلیمات دینی با عنوان آغاز امامت حضرت ولی عصر می باشد که با فرمت ppt در ۱۴ اسلاید بسیار مفید و ارزنده تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

  • نیما موسوی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

دانلود پاورپوینت بررسی نظام سیاسی و انتخاباتی کشور فرانسه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت درس حقوق اساسی ۳ با عنوان بررسی نظام سیاسی و انتخاباتی کشور فرانسه می باشد که با فرمت ppt در ۱۴ اسلاید بسیار مفید و ارزنده تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

  • نیما موسوی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

دانلود پاورپوینت حقوق اساسی ۳ با عنوان نظام انتخاباتی آفریقای جنوبی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل جامع ترین پاورپوینت درس حقوق اساسی ۳ با عنوان نظام انتخاباتی آفریقای جنوبی می باشد که با فرمت ppt در ۸ اسلاید بسیار مفید و ارزنده تهیه و تدوین گردیده است در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

  • نیما موسوی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

دانلود پاورپوینت درس حقوق اساسی ۳ با عنوان نظام انتخاباتی آلمان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت درس حقوق اساسی ۳ با عنوان : نظام انتخاباتی آلمان می باشد که با فرمت ppt در ۱۱ اسلاید بسیار مفید و ارزنده تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

  • نیما موسوی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

دانلود پاورپوینت تدوین برنامه درسی Curriculum Development

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت تدوین برنامه درسی Curriculum Development می باشد که با فرمت ppt در ۴۲ اسلاید بسیار مفید و ارزنده تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

  • نیما موسوی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

دانلود پاورپوینت بزرگ مرد تاریخ هدیه های آسمانی کلاس پنجم درس ۱۴

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت بزرگ مرد تاریخ هدیه های آسمانی کلاس پنجم درس ۱۴ می باشد که با فرمت ppt در ۳۶ اسلاید بسیار مفید و ارزنده تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

 

 

  • نیما موسوی
  • ۰
  • ۰

برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.

دریافت فایل

 

دانلود پاورپوینت روش تدریس تعلیمات دینی با عنوان شهادت امام رضا (ع)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت روش تدریس تعلیمات دینی با عنوان شهادت امام رضا (ع) هدیه های آسمانی کلاس چهارم درس هشتم دیدار دوست می باشد که با فرمت ppt در ۱۷ اسلاید بسیار مفید و ارزنده تهیه و تدوین گردیده است در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

  • نیما موسوی